2014. július 4., péntek

Nyaralnak a malacok

Én a héten nyaralni vagyok a barátaimmal a Balatonon. A malacokat viszont nem tudtam magammal hozni. Anyu vállalta, hogy vigyáz rájuk egy hétig. Ha anyuval vannak biztos, hogy nem éheznek, nem unatkoznak egész nap a ketrecben. 
Kértem anyut, hogy azért tartsa a malacok fogyókárúját, ha egy mód van rá. De mint tudjuk a nagymamák sosem hiszik el, hogy az unokák nem éhesek. Hát anyu sem hiszi el, hogy az egész hűtő felfalása után a malacok már nem éhesen. De megígérte, hogy nem viszi majd túlzásba az étellel való kényeztetést. Inkább többet simogatja őket, hagyja majd, hogy a szobában szabadon legyenek. Hát, ha hazaértem, meglátjuk az aktuális súlyukat a heti mérés alkalmával. 

2 megjegyzés:

  1. Szia, Kitti! Megadnád az elérhetőségedet? :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Linda!

    Szeretettel köszöntelek a blogban. Ha malackás kérdésed van, azt nyugodtan írd meg a blogban. Szívesen válaszolok rá itt is. Hátha jár itt olyan olvasó, akit pont azok a kérdések foglalkoztatnak.

    Ha privát levelet szeretnél írni, akkor az e-mail címem: sz.kitti91@gmail.com

    Várunk vissza a blogba! :)

    VálaszTörlés