2014. július 2., szerda

Fogyókúra és Gizmó orra

Amikor Gizmóval és a lányokkal belevágtunk a fogyókúrába nem gondoltam, hogy nagy eredményeket fogunk elérni. A doktornő azt mondta február végén, hogy 9 hónapja van Gizmónak, hogy elérje az 1000-1100 grammos ideális súlyt.

Gizmó
Picúr
Lili
Kezdeti súly februárban
1417 gramm
1165 gramm
1116 gramm
Június végi súly
1124 gramm
1047 gramm
1030 gramm

A mellékelt kis táblázatból látható, hogy Gizmó nagyon sokat fogyott. Mindössze 4 hónap alatt elérte a ideális 1000-1100 grammos súlyt. Féltettem, hogy ez túl gyors tempó lesz számára, és valami baja lesz. Elkiabálni nem szeretném, de eddig inkább pozitív változásokat tapasztaltam nem csak Gizmón, de a lányokon is. De elsősorban Gizmóra koncentráltam(tunk), hiszen ő volt nagyon elhízva.

Az egyik pozitív hozadéka a fogyókúrának, a Cavia Complete tápra való átállásnak, a hetente egyszer adott Oropharma C vitaminos víznek, hogy Gizmó orráról szinte teljesen elmúlt a két fehér kinövés, ami miatt alapvetően orvoshoz vittem február végén.
Amelyik az orra felett volt, az teljesen eltűnt, ami bal oldalt volt az orrlyuka mellett az még egy picit kitapintható, szinte alig látszik. Ha valaki nem azt figyeli, hogy ott van-e még a pötty, akkor nem is veszi észre, hogy van ott valami, ami nem odavaló.
Nagyon boldog vagyok, hogy ez a problémánk is megoldódott, ráadásul úgy, hogy ezért célzottan semmit sem tettem. A cél ugyanis az volt, hogy Gizmó és a lányok egészségesebbek, boldogabbak legyenek és hosszabb életük lehessen.

Gizmó most már igazán gyönyörű, életvidám, barátságos, energikus, kissé hisztis 4 éves nagyfiú. 

2 megjegyzés:

  1. Ezek mind mind nagyon jó hírek! Örülök, hogy jól érzi magát Gizmó, és hogy a sebei is szépen begyógyultak. :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira boldog vagyok, hogy ilyen sikereket értünk el. Büszke vagyok rájuk. :D
    Annak pedig még inkább örülök, hogy Gizmó orra is rendbe jött.

    VálaszTörlés