2014. március 11., kedd

Új szállítóbox

Volt nekünk egy szállítóboxunk, amibe akár, a három malacka egyszerre is belefér. Még, akkor vettem, amikor 2011 augusztusában ivartalanításra kellett vinni Gizmót. Akkor nagyon nagy szolgálatot tett. Azóta pedig arra használtam a szállítóboxot, hogy a malackáknak legyen mibe belemászni, szundítani, ha a földön vannak. Amolyan állandó kiegészítője lett a szobának. Valamelyik sarokban mindig ott van a szállító, van benne mindig egy-egy törölköző, hogy kényelmes legyen.

Most azonban szükség volt egy olyan szállító alkalmatosságra, amibe egyetlen malacka fér bele, nem éri huzat, szél, eső, nem foglal nagy helyet, nem nehéz, könnyen tisztántartható. Viszont, ha szükséges, mondjuk hideg időben, meleg kuckót tudjak belőle csinálni.

Február végén mondtam az egyik ismerősömnek, hogy szükségem lenne egy kisebb szállítódobozra, amibe egyetlen malacka fér bele. De nem szeretnék venni, jó lesz úgy is, ha kölcsön kapom egy kis időre. Erre volt olyan rendes az ismerősöm, hogy ingyen odaadta nekem örökbe. Szuper kis malac, nyúl szállítóbox. Nagyon tetszik, pont belefér Gizmó, polár anyaggal belülről be tudtam vonni, nem érte Gizmót a szél, sem pedig az eső, amikor orvoshoz kellett vinni. Bár, akkor nem is fújt annyira a szél, de az eső sem esett be, nem lett vizes Gizmó. Mivel az orvos eléggé messze van, közel 40 percet kellett utazni tömegközlekedéssel, jobb, volt, hogy nem a nehéz macska szállítódobozt kellett magammal hurcolni. Az eső is esett, sokkal jobb volt a kis szállítódobozt magam előtt tartani, hogy ne essen rá az eső Gizmóra. 

2 megjegyzés:

  1. Nekem is van egy jó nagy szállítóboxom, ami valójában egy macskaszállító, tehát mindannyian kényelmesen elférnek benne, költözéskor is ebben hoztam a malackákat. Szintén nehéz, és nagy, nem egyszerű vele tömegközlekedési eszközön utazni, úgyhogy mikor Fahéjkát hoztam, vettem egy kicsi, egyszemélyest. Jó, hogy most már ilyen és olyan is van, lehet válogatni, mikor melyik kell.
    Nagyon rendes volt az ismerősödtől, hogy odaadta az övét. Neki most nincs malackája?

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is azért vettem, hogy ha mondjuk a 2 malacot kell szállítani, vagy télen meleg vizes palackokat kell melléjük tenni, akkor legyen egy elég nagy és biztonságos szállító dobozunk. De most, hogy csak egy malacot kellett elvinni orvoshoz jobb volt, hogy van egy ilyen kis szállító alkalmatosságunk is.
    Annak idején volt malaca az ismerősömnek, de elpusztult a csöppség és nem vett utána többet. Ott állt kihasználatlanul a szállítódoboz, és volt annyira rendes, hogy nekem/nekünk adta.

    VálaszTörlés