2014. március 21., péntek

Picúr 3. születésnapja

Amikor eldöntöttem, hogy szeretnék Gizmó mellé társat, tudtam, hogy csak kicsi malac jöhet. Szerettem volna elkerülni a nagy verekedéseket, civakodásokat. Úgy voltam vele, hogyha kis malacot hozok haza, akkor minden tökéletes lesz, mind a két malac boldog életet élhet majd.

Nem csak én szerettem bele Picúrba első látásra a kereskedésben, de Gizmó is otthon, amint meglátta. A szerelem azóta is tart közöttük. Szinte elválaszthatatlanok lettek mára már. 
Tavaly októberben megérkezett Lola és Lili és kissé tartottam tőle, hogy Picúr hogyan fogja viseli. Gizmó biztos imádta volna, hogy 3 nőstény veszi körül, de Picúr nem kedvelte Lolát, úgyhogy Lilivel egészült ki a malac csapat. Teljes a béke a három malac között. Imádják egymást, gyakran alszanak egymás mellett, nyugodtan esznek hárman együtt. Ebben a felállásban a legboldogabb a 3 malac. Ha pedig ők boldogok, akkor én is az vagyok. 

Az elmúlt három évben:
  • Megörvendeztetett minket 2 baba tengerimalaccal. 
  • Tengerimalacos kiállításon barátokra tettünk szert. 
  • Sok-sok szép, emlékezetes, vagy éppen vicces pillanattal örvendeztetett meg. 
  • Ő lett az én ébresztőórám, jelzőórám. Reggel az ő hangjára ébredek, hogy ideje az éhező menekülteknek reggelit adnom. Este pedig ő figyelmeztet, hogy vacsora idő van. Ráadásul addig rázza az itatót, miután kifogyott belőle a víz, amíg utána nem töltöm. Pedig ott a másik itató, abból is lehetne inni.
Az elmúlt fél évben vagy polár/filc anyag, vagy pedig fürdőszoba szőnyeg van alattuk. Picúr születésnapja alkalmából viszont, kivételesen pár nap erejéig újra forgács került alájuk. Gondoltam legyen valami ünnepi a napban. De azt nem gondoltam, hogy ekkora örömöt szerzek ezzel a malacoknak. 
Délután kivettem őket a szokásos sétára, amíg kint voltak, addig én kitakarítottam a ketrecben, raktam be forgácsot és este fél 9-kor szépen sorban visszatettem a malacokat a helyükre. Azt el sem tudjátok képzelni, mekkora boldogság/öröm volt a malac családban. 

Ugrándoztak, szaglászták a forgácsot, szaladgáltak a ketrecben, majd egy kis széna evést követően kidőltek a ketrec középső részénél a forgácson. Mint, akiket ott helyben ért utol az álomkór. 

Isten éltessen sokáig kicsi lány!

2 megjegyzés:

  1. Édes drágák, biztosan nagyon elfáradtak. :)
    Nagyon boldog születésnapot kívánunk Picúrnak a malackákkal! Sok szép évet éljen még, és fog is, mert remek helye van nálad!
    Kapott valamilyen ajándékot? Torta nem volt?

    Amúgy szerintem nagyjából egyidősek lehetnek Pamaccsal. :) Őt pici korában 2011. januárjában hoztam el az állatkereskedésből.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük a kívánságokat!
      Kaptak egy kis füvet, de most a fogyókúra miatt nem kaptak semmi különlegesebbet. A diéta miatt nem tudom, hogy most hogyan reagált volna a szervezetük, ha több zöldséget, gyümölcsöt kapnak. Esetleg olyat, ami nem tartozik a mindennapi, megszokott vacsorához. A füvet is csak óvatosan, keveset mertem nekik adni.
      De a valódi ajándékot közösen kapják majd. Ami a nagy, tágas kifutó lesz. Most már nem csak fejben van meg, de terv is készült, megvettem már a faanyagot és a hálót. Már csak le kéne vágni és összecsavarozni. Amihez viszont kellene egy kis szabadidő. Ami hamarosan lesz. Úgyhogy pár héten belül, de még áprilisban be is költözhetnek a malacok az új kifutóba. Legalábbis úgy tervezem.

      A két lányka ezek szerint egyidős. Pamacska is hosszú, boldog életet kívánunk.

      Törlés