2011. szeptember 3., szombat

Szállító box

Sosem hittem volna, hogy valaha szállító dobozt kell vegyek a tengerimalacaimnak.
Amikor szóba került, hogy Gizmót műtétre visszük, akkor fordult meg először a fejemben, hogy talán kéne egy ilyen kis szállító dobozka neki. De azt gondoltam, hogy nem megyünk olyan sokszor orvoshoz, hogy szükségünk legyen rá. Egyszer megyünk a műtétre, aztán ellenőrzés és végül varrat szedés. E helyett viszont sokkal többször kellett orvoshoz vinni Gizmót. És fogunk a jövő héttől még elég sokat járni orvoshoz. Most volt egy kis pénzem és úgy döntöttem, hogy ha nem túl drága egy ilyen szállító doboz, akkor veszek egyet. Hiszen a jövő héten minden nap orvoshoz megyünk majd, akkor pedig szükség lesz rá. Praktikusabb, könnyebb ebben szállítani a malacot, neki és nekünk is jobb.
Úgy voltam vele, hogy nem akarom egy dobozba bezárni, főleg a nagy melegben, de ez így tűnik, hogy elég jól szellőzik és biztonságos.
Egyenlőre még nem tette bele Gizmót, majd csak hétfőn. Elég nagy, úgyhogy simán bele fog férni drága malacka. Aztán meglátjuk, hogy mennyire tetszik neki. Remélem, hogy megfelel majd neki, és jobban érzi magát benne.
Egy darabig remélem, hogy nem kell másikat venni és abban bízom, hogy nem kell majd sokáig használni. De még bármikor szükség lehet rá, úgyhogy most már ideje volt megvenni.
Valószínű, hogy nagyot fog nézni az orvos is, hogy micsoda doboza van Gizmónak, hiszen eddig egy használaton kívüli kis ketrecben vittük el öcsivel a malackát az orvoshoz.
Nekem nagyon tetszik már útközben vizsgálgattam, hogy miket tud. Nagyon tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése